Pacjenci, z którymi pracuję:

DorośliMłodzieżDzieciNiemowlęta

Z jakimi problemami mogę Ci pomóc:

  • Chcesz wykonać diagnozę w kierunku zaburzeń neurorozwojowych (np. autyzm lub ADHD) u swojego dziecka Twoje dziecko jest w trakcie diagnozy lub po diagnozie w kierunku zaburzeń neurorozwojowych (np. autyzm lub ADHD) i poszukujesz wsparcia dla siebie lub konsultacji dotyczących wspierania dziecka.
  • Twoje dziecko ma diagnozę autyzmu i chcesz pomóc mu rozwijać kompetencje społeczne i komunikacyjne i chcesz nauczyć się jak wspierać dziecko w domu, poza przedszkolem, szkołą lub placówką terapeutyczną.
  •  Jesteś rodzicem niemowlęcia lub małego dziecka i chcesz dowiedzieć się czy jego rozwój jest prawidłowy.
  •  Chcesz wspierać rozwój swojego niemowlaka lub przedszkolaka i potrzebujesz porady jak zrobić to najlepiej.
  • Jesteś osobą dorosłą i podejrzewasz u siebie autyzm lub ADHD i potrzebujesz konsultacji.
  •  Jesteś osobą dorosłą z autyzmem lub ADHD i poszukujesz wsparcia lub skonsultowania trudności jakich doświadczasz.
  •  Jesteście grupą rodziców dzieci z diagnozami autyzmu lub ADHD lub specjalistów pracujących z osobami z autyzmem lub ADHD i chcecie uczestniczyć w szkoleniu lub warsztatach dotyczących rozwoju, pracy terapeutycznej i edukacji.
  • Jesteś dyrektorem przedszkola, szkoły lub placówki terapeutycznej i chcesz zorganizować szkolenie lub warsztaty dla pracowników dotyczące rozwoju, metod I technik terapeutycznych lub najlepszych praktyk organizacyjnych w pracy z dziećmi I młodzieżą z zaburzeniami neurorozwojowymi.

Moje podejście do pracy z pacjentem:

  • W mojej pracy diagnostycznej wykorzystuję sprawdzone i rzetelne testy i narzędzia przesiewowe i diagnostyczne (np. ADOS-2), w terapii korzystam z przebadanych i uznanych podejść i metod terapeutycznych.
  • Podczas diagnozy, a także w pracy terapeutycznej zawsze staram się “skroić na miarę” proces diagnozy lub terapii, z uwzględnieniem kontekstu, potrzeb i możliwości dziecka i jego rodziny.
  • Zależy mi aby stworzyć warunki, w których dziecko i rodzice, a także dorośli pacjenci będą czuć się komfortowo i bezpiecznie, poczują się akceptowani, będą mogli podzielić się wątpliwościami i uzyskają odpowiedzi na pytania, z którymi do mnie przychodzą.
  • Empatycznie towarzyszę dziecku i rodzicom w drodze rozwojowej, diagnostycznej i terapeutycznej, służąc wsparciem, poradą, pomagając zrozumieć się nawzajem, komunikować.
  • Szkolę rodziców w zakresie pracy z dzieckiem z autyzmem poprzez wspólną zabawę w gabinecie, a także przez analizę filmów z interakcji w domu i pomagam stworzyć warunki i strukturę, które pomogą dziecku rozwijać kompetencje właściwe dla jego wieku i poziomu rozwoju. 
  • Szkolę również specjalistów pracujących z dziećmi w zakresie psychologii rozwojowej, edukacyjnej i wychowawczej, a także przygotowuję warsztaty dotyczące konkretnych zagadnień w pracy dzieckiem i uczniem z trudnościami w rozwoju.

Usługi, które wykonuję:

No results found.

EDUKACJA I CERTYFIKATY

Edukacja:

  • Studia magisterskie, Psychologia, Uniwersytet SWPS, Warszawa
  • Studia podyplomowe – Diploma in Statistics, School of Computer Science and Statistics, Trinity College Dublin
  • Studia podyplomowe – Wczesna interwencja – pomoc dziecku i rodzinie, Studia podyplomowe, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie
  • Nauczycielskie studia podyplomowe, Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi

Doświadczenie:

  • Stowarzyszenie Mary i Max – program PEERS dla nastolatków i młodych dorosłych z autyzmem
  • Centrum Terapii Autyzmu Sotis – diagnostyka, terapeutka, szkoleniowiec
  • Centrum kompleksowej diagnozy i terapii logopedycznej ADESSE – psycholożka, terapeutka wczesnej interwencji
  • Uniwersytet Warszawski – wieloletnia wykładowczyni (zajęcia m.in. z psychologii rozwoju człowieka, metodologii badań psychologicznych)
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej – wykładowczyni na studiach podyplomowych (zajęcia m.in. z diagnozy funkcjonalnej osób z autyzmem, podejść i metod terapeutycznych w autyzmie)
  • Trinity College Dublin – badaczka dzieciństwa i rozwoju dzieci i młodzieży, wykładowczyni

 

Kursy( wybrane):

  • Trener Autism Program Environment Rating Scale (APERS)
  • ADOS-2 (cele naukowe i kliniczne) + ADI-R
  • Screening Tool for Autism in Toddlers and Young Children (STAT)
  • Early Start Denver Model (ESDM)
  • Promoting the Identification of Autism in Infancy and Toddlerhood – The Social Attention and Communication Study z prof. Cheryl Dissanayake (SACS)
  • Pivotal Response Treatment (w Szkocji) (PRT)
  • Sensory Babies Master Course
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w praktyce z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  • Makaton Poziom 1 + 2

Prywatnie:

Moją wielką pasją jest jeździectwo; kocham zwierzęta i staram się pomagać im na każdym kroku – adoptowałam psią emerytkę i dwa koty, w tym przewlekle chorą kotkę, a także jestem w trakcie szkolenia z fizjoterapii koni.

Opinie pacjentów

Sprawdź co mówią nasi pacjenci,
którzy odzyskali zdrowie i radość
z życia dzięki Galileo Medical