Edukacja:
- Studia magisterskie, Psychologia, Uniwersytet SWPS, Warszawa
- Studia podyplomowe – Diploma in Statistics, School of Computer Science and Statistics, Trinity College Dublin
- Studia podyplomowe – Wczesna interwencja – pomoc dziecku i rodzinie, Studia podyplomowe, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie
- Nauczycielskie studia podyplomowe, Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi
Doświadczenie:
- Stowarzyszenie Mary i Max – program PEERS dla nastolatków i młodych dorosłych z autyzmem
- Centrum Terapii Autyzmu Sotis – diagnostyka, terapeutka, szkoleniowiec
- Centrum kompleksowej diagnozy i terapii logopedycznej ADESSE – psycholożka, terapeutka wczesnej interwencji
- Uniwersytet Warszawski – wieloletnia wykładowczyni (zajęcia m.in. z psychologii rozwoju człowieka, metodologii badań psychologicznych)
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej – wykładowczyni na studiach podyplomowych (zajęcia m.in. z diagnozy funkcjonalnej osób z autyzmem, podejść i metod terapeutycznych w autyzmie)
- Trinity College Dublin – badaczka dzieciństwa i rozwoju dzieci i młodzieży, wykładowczyni
Kursy( wybrane):
- Trener Autism Program Environment Rating Scale (APERS)
- ADOS-2 (cele naukowe i kliniczne) + ADI-R
- Screening Tool for Autism in Toddlers and Young Children (STAT)
- Early Start Denver Model (ESDM)
- Promoting the Identification of Autism in Infancy and Toddlerhood – The Social Attention and Communication Study z prof. Cheryl Dissanayake (SACS)
- Pivotal Response Treatment (w Szkocji) (PRT)
- Sensory Babies Master Course
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w praktyce z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Makaton Poziom 1 + 2
Prywatnie:
Moją wielką pasją jest jeździectwo; kocham zwierzęta i staram się pomagać im na każdym kroku – adoptowałam psią emerytkę i dwa koty, w tym przewlekle chorą kotkę, a także jestem w trakcie szkolenia z fizjoterapii koni.